Translate

dijous, 25 d’octubre del 2012

ESPINACS A LA INDIA





Si, sé que els espinacs són un convidat especial. I sóc conscient que no agraden a la gran majoria, però jo en sóc fan i no hi puc fer-hi res! M’agraden de totes les maneres, crus en amanida, cuits sols, amb cigrons, amb formatge de cabra, gratinats al forn...

I com que, i ja ho podreu anar veient, també sóc bastant addicta al menjar internacional, especialment del d’orient, he escollit aquesta recepta india.  

Ja veureu que no té massa res d’especial, i és molt senzilla, però el toc oriental el dona sobre tot les espècies i això ja li dona un toc especial.

Vinga dons!

Ingredients pels espinacs
- Espinacrs crus (la quantitat anirà en funció de la quantitat que en volgueu menjar, s'ha de tenir en compte que es redueixen a la meitat un cop cuits)
- oli per unta la paella

Ingredients salsa
- 2 cullerades i mitja de salsa de soja
- 1 culleradeta de vinagre d'arros
- 1/2 cullerada de curii
- 1/2 cullerada de curcuma
- 2 cullerades de sèsam 

Dificultat: molt sensilla

Quantitat: per a dues persones més menys

Temps estimat de preparació: 10 minuts

Pasos

  1. Per començar untarem una paella ambo li. Jo utilitzo un vaporitzador per ruixar la pella i després escampo l’oli amb un drap de cuina, així evito els excessos.
  2. quan tinguem l’oli ben calent hi posarem els espinacs ben nets i afluixarem el foc per tal de que es coguin a foc lent.
  3. Mentre es couen els espinacs posarem el sèsam en una paella i ho torrarem.
  4. Després en un bol barrejarem tots els ingredients de la salsa (no ens descuidem el sèsam!) i ho deixarem reposar.
  5. Quan veiem que els espinacs estan ben tous (arrugats com es sol dir) els traurem del foc i ho barrejarem amb la salsa.
  6. Ja es pot servir!!
 

 

10 comentaris:

  1. La idea me parece perfecta y el resultado excelente, me gusta!
    Besitos
    Esmeralda

    ResponElimina
  2. Ja tens una altra seguidora! Em quedo per aqui per veure que hi trobo! una abraçada! Per cert, sóc la Cinta del www.trossetsdecuina.cat!

    ResponElimina
  3. a mi també m'agraden els espinacs, i especiats com ho has fet encara molt més!! tenen una pinta fantastica! petons guapa! ja tens una nova seguidora! ;-)

    ResponElimina
  4. Doncs jo també sóc fan dels espinacs! I m'agrada provar plats nous, sobretot de l'orient però també africans. Així que... ho provaré! Gràcies per compartir-ho.

    ResponElimina
  5. fantasticas estas espinacas a la india
    buen finde

    ResponElimina
  6. una receta estupenda que no conocía, gracias, bsts

    ResponElimina
  7. doncs jo sóc dels "pocs" que els agraden els espinacs i aquesta recepta em sembla genial.

    ResponElimina
  8. Una opción deliciosa para la cena!!

    Besos.

    ResponElimina
  9. A mi me encntaría poder poner espinacas en casa pero a mi marido no le gustan nada, asi que, aunque reconozco que tienen muy bue aspecto me quedare con las ganas de probarlas.
    Un besito.

    ResponElimina
  10. Mmmm quina bona pinta!! La veritat és que no li tinc gaire estima als espinacs, pero suposo que és per la forma com els faig! Em sembla que m'aniré a fer la teva recepta, ja que em sembla molt molt sana i perfecta per qualsevol sopar!! M'animaré a fer-la divendres a la nit! i ja t'explicaré si continuo amb la meva negativa amb els espinacs o no! jaja

    Per cert, quan et refereixes a espinacs crus, vols dir els tipics que venen en bosses, com per exemple al mercadona?? Es que no sé a quins et refereixes!! Gràcies guapa,

    Un peto molt fort i passa una bona nit de halloween!!

    ResponElimina