Translate

dissabte, 10 de novembre del 2012

CUPCAKES DE HALLOWEEN





Com podeu veure aquests cupakes són de Halloween, I no us penseu que aquest cap de setmana m’ha donat la vena…no, no! Els vaig fer el dia 31 d’Octubre però no els havia penjat fins ara (acumulació de receptes jeje).
Són els meus primers cupcakes amb dedicació, i encara que sempre és millorable me’n sento bastant orgullosa. Tot s’ha de dir, eren més maco en realitat (és que les fotos no se’m donen massa bé :P).

Em deixo de rotllos, i vaig amb la recepta…


Ingredients per a la massa
- 57 grams de mantega sense sal a temperatura ambient

- 100 grams de sucre blanc
- 2 ous mitjans
- 100 grams de farina
- 1/2 culleradeta de llevadura Royal
- 60 ml de llet desnatada
- 1 culleradeta de esència de vainilla
- colorants (jo els vaig utilitzar líquids, però aquests quan es couen al forn s'apaguen, és a dir, que jo recomano utilitzar-los en pasta que deixen un color molt més brillant).

Ingredients per la buttercream

- 2 tarrines de mascarpone

- sucre glass
- mitja rajola de xocolata blanca
- colorant lila (o si no en tens, com jo: barreja de blau i vermell)

Dificultat: mitja

Quantitat: 11 cupcakes

Temps estimat de preparació: 3/4 d'hora.

Passos


1.      Preescalfarem el forn a 175º.
2.      En un bol batem la mantega amb el sucre, i hi anem afegint la farina, la llevadura i els ous. Continuem removent, afegim la llet i l’essència de vainilla.
3.      Una vegada tinguem la massa preparada la dividirem en tants bols com colors vulguem fer (jo ho vaig fer en 4). I en cada bol afegirem el colorant desitjat fins a obtenir el color que ens agradi.
4.      Posarem els papers de magdalenes en els motlles (si no tens motlles, utilitza dos papers). I en cada motlle afegirem una cullerada de cada massa (de cada color) fins a tenir el paper omplerts fins a les ¾ parts.
5.      Posarem les magdalenes al forn durant 20 minuts o fins que estiguin cuites (jo sempre utilitzo el truc de l’escuradents).
6.      Mentre es fan les magdalenes, posarem el mascarpone en un bol i hi afegirem la xocolata blanca desfeta al microones.
7.      Afegirem sucre glass a la crema fins que ens quedi la textura desitjada. A mi m’agrada que tingui consistència, així que utilitzo bastant sucre glass.
8.      Traurem les magdalenes del forn i les deixarem refredar. Quan estiguin fredes els hi afegirem la buttercream amb la mànega pastissera.

9.      Per decorar, vaig utilitzar boletes platejades, i barrets fets per mi amb pasta de sucre negra.


















 

I per acabar publico un premi que m'ha donat la Lili M de Azucar i Mantequilla (azucarymantequilla.blogspot.com.es/).
Moltissimes gràcies, a mi com sempre em fa moltissima ilusió! A més a més, aquets no el tenía i m'encanta l fotooooo! jejeje



9 comentaris:

  1. Yo no soy mucho de halloween, pero merece la pena ver estas recetas. Te quedaron estupendos Ester, y muy original el sombrerito.
    Besos

    ResponElimina
  2. Que chulos te quedaron, felicidades por el premio, besos

    ResponElimina
  3. Hol Ester, la verdad es que se ven preciosos, me encantan!! Y seguro que dejaste a todos encantados también!!
    La receta es deliciosa y en cuánto a la decoración te quedaron muy bonitos!!
    Besitos!!

    ResponElimina
  4. Hola Ester, te han quedado muy bonitos y divertidos. Acabo de conocer tu blog y me gusta así que me quedo como seguidora y te invito a visitar mi blog.
    Felicidades por el premio
    Besos
    Cocinando con Montse

    ResponElimina
  5. Els cupcakes de Halloween t'han quedat de por, je, je... m'encanta el barret de bruixa, molt xulo.
    Felicitats pel premi, segueix així.
    Petons

    ResponElimina
  6. Muy lindos, pero sobre todos riquisimos!

    Besos.

    ResponElimina
  7. Y estos son los primeros, pues te han quedado monísimos.
    Saludos

    ResponElimina
  8. Para ser tus primeros cup cakes te han quedado de lo más bonitos....asi que no quiero imaginarme como serán lo siguientes.
    Un besito.

    ResponElimina