Translate

dilluns, 3 de setembre del 2012

Obertura del blog!


Sóc jove, estudiant, treballo i m'agrada cuinar. I per estrany que sembli, aquests adjectius poden arribar a ser incompatibles, al menys aquesta ha set la meva sensació durant alguns mesos.
M'explico: des de fa gairebé un any m'he començat a interessar per la cuina, especialment per la pastisseria. Evidentment, com en tots els inicis, els meus coneixements sobre el tema eren pràcticament nuls. Així que la meva gran idea va ser acudir a la saviesa l'internet. I de saviesa en tenia, però es veu que això era massa per mi. 
De receptes n'he trobat infinites, però he tingut que escollir la majoria de les vegades entre: 1) receptes fàcils i amb ingredients pràctics que acabaven sent senzilles fins a l'extenuació amb la perillositat d'arribar a ser avorrides i sense cap gràcia especial, i 2) receptes de disseny que deixen bocabadat a tothom, que per la foto ja veus que ha d'estar boníssim, i per la qual has d'aconseguir ingredients que ni tan sols pots comprar per encàrrec (si arribes a descodificar de quina branca alimentaria es tracta ja pots estar content...). 
Així, que sense ànim de dilatar gaire més la meva explicació, arribo al punt on es troba el meu objectiu: posar a l'abast d'aquelles persones sense massa traça a la cuina, o que tot just s’inicien en aquest món, receptes senzilles, pràctiques, elaborades amb ingredients quotidians i amb gràcia i encants. 

Bé dons, començo ara amb el meu blog de cuina, que lluny de buscar la originalitat (seria pràcticament impossible amb la quantitat de blogs de cuina que hi ha), pretén se pràctic per tothom qui el vulgui llegir!

3 comentaris:

  1. Culloons!! Quiin iniicii nomes de llegir aixo cal la pena veure els plats que ha cuinat aquesta senyoreta! ;)

    ResponElimina
  2. Gràcieees!! A veure si et vas passant dons ee!

    ResponElimina
  3. Felicitats pel blog, l'he visitat i m'ha agradat molt, estic seguríssima que agradarà a molta gent i que les teves receptes ens serviran a tots per treure'ns del problema de: Què faig per sopar? Què faig per Diumenge?
    :) em quedo per aquí encantada! Un abraçada.

    ResponElimina