Translate

dimecres, 12 de setembre del 2012

LA XOCOLATA DE BRUSSEL·LES




Avui no actualitzaré amb cap recepta, ni tan sols amb fotos de menjar elaborat per mi. Avui toca actualitzar amb les delícies que he tingut el plaer d’observar en la meva visita a Brussel·les.

Quan vaig marxar d’aquí ja m’havia llegit algun prospecte informatiu de Brussel·les, així com alguna guia de viatge. I tot i ser cert que vaig llegir sobre la deliciosa xocolata belga, en cap moment em vaig arribar a imaginar la magnitud d’aquest negoci a la capital d’Europa.

Ja des de el preciós barri Le Sablon, a uns quans metres de la Gran Place, es començava a sentir una lleugera olor a dolçor, però quan erets a la altura de les famoses Galeries Saint Haubert, tenies la sensació de estar-te ficant dins la pel·lícula de Charly y la Fábrica de Chocolate.
Les xocolateries a Brussel·les, són unes botigues antigues i molt boniques, plenes de bombons i rajoles de xocolata de tots els tipus imaginables i per imaginar.
A més a més, és xocolata artesanal i és una característica que pots percebre a simple vista, i evidentment per la olor.

Evidentment, també varem poder trobar botigues plenes de galetes i de cupcakes, així que també ho vaig plasmar en foto.

Bé, podria escriure pagines i pagines de les sensacions que em van provocar totes aquestes botigues, i encara més de les que em va provocar cada bocinet de xocolata belga que em vaig posar a la boca, però crec que el millor que puc dir és: aneu a Brussel·les, desfruiteu de la ciutat i sobretot, sobretot, proveu la xocolata!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada