Translate

dimecres, 26 de setembre del 2012

SEGON PREMI!






Aquí tinc el meu segon premi!! Aquest cop gràcies  a la Lídia de vadeteca.blogspot.com.
Quina il·lusió!! No vull allargar-me massa, perquè els post de premis ja són prous llargs de per si, però és inevitable agraïr aquest reconeixement i sobretot agraïr a tots els que us aneu passant pel meu blog (i als que algun dia us hi passareu jeje).

En paraules de la mateixa Lídia aquest premi: És un premi que es dóna als bloggers que tenen menys de 100 seguidors, i d'aquesta manera els dones a conèixer més.  Les regles del premi són les següents:
  • Dir 11 coses sobre tu
  • Respondre les 11 preguntes que et fa la persona que t'ha nomenat
  • Triar 11 blogs i nomenar-los al post
  • Seguir a la  persona que t'ha nomenat
  • Visitar 3 dels blocs nomenats

Comencem dons per dir 11 coses sobre mi:
  1. Sóc estudiant de últim curs de dret i treball a mitja jornada en el meu àmbit.
  2. Sóc addicta als llibres, del que sigui! Però al que menys em resisteixo és a un llibre d’Osho i a una bona novel·la romanticona.
  3. M’encanta menjar i provar coses exòtiques.
  4. Intento cuidar-me bastant amb la dieta.
  5. M’encanta practicar esport. Practico pàdel de forma habitual i em passo hores sobre la bici estàtica. :P
  6. Estic obsessionada amb els cupcakes, tot i que no me’n acabo d’ensortir.
  7. Mai he preparat un bon plat de carn al forn.
  8.  M’agrada molt viatjar. Amb la meva parella solem fer un viatge “llarg” a l’any.
  9. Sóc fan de les pel·lícules de por. Tot i que en general m’agrada el cine.
  10. Em passo el dia cantant!!!
  11. La meva debilitat? Els restaurants. M’agrada molt, molt, molt anar a menjar fora!
Passem dons a respondre les preguntes que ens proposa la Lídia:
·  Com et definiries?
Tossuda, constant, amb bastant mal geni, però amb molta vitalitat, positiva i diplomàtica.
·  Quin és el teu plat preferit?
En general les amanides, i qualsevol plat que tingui com a base el formatge.
·  Prefereixes cuinar o que te cuinin?
No puc triar, m’encanta cuinar però sabria dir si m’agrada més menjar.
·  Quin és el teu postres preferit?
El mató i el coulant.
·  Si t'haguessis de quedar amb un ingredient, quin seria?
Les patates. Pots fer miracles amb elles!
·  Quin és el millor viatge que has fet?
A Atenes. Molt millor del que m’havien dit. Digne de ser visitat.
·  Quin és el millor restaurant on has menjat?
Can Juvany o Can Farrer (no sabria dir quin), un dels dos sens dubte.
·  T'agrada més la carn o el peix?
No menjo carn.
·  Quin és el teu formatge preferit?
El rulo di capra!!!!
·  Xocolata negre o amb llet?
Negre i com més cacau millor!
·  Quin és el pitjor plat que has provat mai?
Un arròs tres delícies que vaig provar en un restaurant indi, que tenia gust a cremat.

Els  blogs als que jo premio són:


Sé que torno a trencar les normes del premi, però és que continuo dient que sóc molt novata amb això.

Per últim les preguntes que deixo són:

  1. Una virtut i un defecte sobre tu
  2. Quin és el plat que més has cuinat?
  3. Quin és la recepta que tens pendent però amb la que no t’atreveixes?
  4. Quin ingredient no falta a la teva cuina?
  5. Quin plat no soportes?
  6. I quin t’agrada més?
  7. Quin és l’últim llibre que has llegit?
  8. Quina és la pel·lícula que mes t’ha impactat?
  9. El teu millor viatge?
  10. Què no soportes en una persona?
  11. Una mania a la taula?

Apa dons ara a contestar! Jeje

Moltes gràcies altre cop Lídiaaa!!!

4 comentaris:

  1. Hola guapíssima, primer de tot, felicitats per aquest segon premi! Te'l mereixes aquest i molts més!! No sé si ho saps.. però sóc mig bruixa i sé que a final de setmana o potser abans, rebras un altre.. m'ho ha dit un moixó ;)

    I segon, moltíssimes gràcies per donar-me'l!!!!!! És molt bonic aquest premi, quan he vist la foto m'ha agradat mooolt!! Moltes moltes moltes gràcies!!! Em fa moltíssima il·lusió i més venint de tu!
    Aquestes cosetes, a mi, m'animen a continuar endavant i ayuda molt en moments que un no sap si fa bé o malament. No sé si a tu et passarà, però molta gent del meu voltant fa comentaris desagradables i mal sonants sobre aquesta afició i considera que és una "frikada". Pero bueno, gràcies a gent com tu, aquests comentaris passen a un segon pla i s'obliden!!

    Hi havia una pregunta que ja sabia que respondries, el teu plat preferit: el formatge de cabra! i en general, tots els formatges! jeje
    M'ha agradat conèixer una mica més de tu :)

    Un petó molt fort!
    Et prometo que intentaré fer la publicació com a molt a final de setmana!! Tinc pendent alguna altra publicació de premi des de fa una setmana i pico!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi tambe man tractat de frik, però sincerament no acabo de trobar en què es fonamenta aquesta classificació i sas allò que diuen, a palabras necias oidos sordos? dons ho aplico sovint a la meva vida diaria jejeje

      Un patonas!!!!

      Elimina
  2. Guapissima, pasa't pel meu blog, hi ha una coseta per tu :) Has vist com sóc mig bruixa!!

    Un petó.

    ResponElimina
  3. Muchas gracias por el premio, Ester, me ha encantado saber algo más de ti.
    Espero que te gusten mis respuestas, me ha costado un poco, pero también me ha gustado mucho la experiencia.
    Tengo una receta de una seguidora de facebook de magdalenas con queso de cabra que os va a encantar, espero poder dedicártela en cuanto la tenga lista (a ver si es pronto).
    Un beso
    Elena

    ResponElimina